Pirr, pirr, ihhhhh!

Just nu dör jag lite av nervositet. Idag ska jag försöka fixa praktik på sjukhuset i Varberg inför sjukvårdskursen. För första gången på år och dar så är jag nästintill rädd för att ringa. Tänk om de säger nej direkt?! Nej, tänkte jag. Dags att växa upp. Du är rätt charmig, ring nu! Jag har ring 5 gånger, ingen svarar.  Hur typiskt är inte det? När man väl känner att man är redo så svarar inte en människa. Inte okej! Jag är besviken!
Okej, kanske att det är bättre att jag sitter och ringer än att jag sitter här och skriver. Woop Woop!

Kommentarer
Postat av: BoelBitar

OOOOOOOOOOOOOOOJ! Jag tycker synd om dig. Känslan av utploppande tår ur en strumpa är något av det värsta som finns. Men som du sa: bara töntar byter strumpa.

2011-02-15 @ 11:24:56
URL: http://boelbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0