Omotiverad

Idag undrar jag vart min motivation har tagit vägen. Den har sprungit och gömt sig och jag hittar inte den någonstans. Typiskt! Hade min motivation varit med på kurragömma så hade den kickat asssss! Jag försöker tvinga mig själv till att plugga, det är ju bara en uppgift kvar i kursen. Då dyker andra Johanna upp och säger: Ja, men det är ju bara en uppgift kvar, den kan du ju vänta med. Nej, säger den andra. Jo, säger den andra. Och så fortsätter det. Men tillslut kände jag att den ambitiösa Johanna vann. Men när jag slog upp uppgiften så blev jag helt plötsligt omotiverad igen. Det ser inte ut att vara så party va?:

Jag ska tydligen skriva en uppsats om mina tankar kring döden och hur man tar hand om en kropp efter döden. Woho, uppmuntrande och party verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0