Klaaaaad tjej!

Jag är så sjukt glad, jag tror jag exploderar! I 1,5 år har jag tjatat på skolan att jag vill läsa Sjukvård. Nej nej, har de sagt. De som går gymnasiet och i klass har förtur. Nej, nej, nej. Mitt svar på detta har varit lite puppy eyes och: men jo, jo, jo.
Alla mina jo har tillslut fungerat! Igår fick jag mail där det stod att allt är fixat, vecka 12 börjar jag. Jag ska då gå 5 veckor i klass med de som går i 1:an eller 2:an på gymnasiet. Ana min förvåning när jag tänkte på det lite och kom fram till att det betyder att jag kommer vara minst 5-6 år äldre än dem. Jag ska äga skiten ur dem små liven med all min livserfarenhet och vishet! Woop Woop!
Det är dock en sak som jag är lite rädd för. Tror ni att ungdoms-slangen är den samma som när jag gick på gymnasiet? OCH kommer jag ihåg något av den. Hmmmm, typ, liksom, ba lär ju aldrig gå ur tiden. Oh, jag tror jag ska ta på mig rollen som sjukt vit tjej försöker vara......hmmm.. mindre vit. Jag ska gå runt och köra min "Yo Yo Yo Bitches, Johanna's in the hooooooouse!!" Ska jag vara plugghästen? Tönten? Den coola äldre damen? Allmänt cool? Svart och svår? Alla dessa möjligheter! Vem ska jag vara? En sak som är säkert är att jag nog måste träna på min "tonårska". Ska även käka sjukt mycket choklad så att jag kanske få någon liten finne.  Projekt Johanna goes 16 år startar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0