Karma win

Mina fönster är nu tätade och klara. Det är nästan varmt och skönt i köket. Stor skillnad från innan. Härliga tider!

Jag fick även tillfälle att kamma in några göttiga karma-poäng. Vaktmästaren klagade på att han frös och han gjorde ju faktiskt ett bra jobb (hade jag klättrat runt vid fönsterna så hade jag helt klart ramlat ut gång på gång, han ramlade inte en enda gång så jag kände mig lite stolt!). Perfekta tillfället att fixa till karman lite, jag bjöd honom på en varm, god kopp kaffe. Han blev sjukt glad och kände nog att vi var bästisar nu. Jag kände mer in your face karma!
Jag kan nu bete mig hur jag vill resten av dagen, jag var ju faktiskt snäll imorse. WIN! För visst är det så det fungerar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0