Hejdå underbara helg, hej vardag!

Helgen som har varit var helt underbar! Robi kom hit på fredagen och han blev glad av presenterna, utan att jag behövde tvinga honom! Det ni! Vill ni se vad jag hittade på? Jag har pärlat utav bara helvete! Det är det jag har gjort.

Förstår ni hur mycket kärlek (läs ilska) det är bakom denna. 3360 pärlor placerat med en förbannad pincett. Men lätt värt. Det var kul (läs frustrerande). Om inte annat har jag fått träna på mitt dåliga tålamod. Det är ju bra typ. ^^

Av Robi fick jag världens bästa present. Jag fick äran att dricka kaffe med Mötley Crue varje morgon. Hur grymt är inte det?! Eller ja, med och med mer ur dem. Aja, det här blir bara konstigt. Kontentan av det hela är att jag fick en Mötley-kopp av honom!

Jag som älskar allt som har med Mötley att göra blev sjukt nöjd och jag har inte slitit mig från den på hela helgen! Den fick vara med vid allt jag gjorde! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0