Friday I'm in love

Hallå, finns det någon bättre dag än fredag? Man är liiiite duktig under dagen och sen får man bara släppa precis allt! Eller ja, okej. Min hjärna tar helg från det att jag går upp på morgonen. Men jag försöker iaf. Låtsas att jag är duktig. Fake it 'til you make it! Det är mitt motto här i livet!

Idag ska jag iaf njuta av att veckan är slut, veckan som aldrig ville ta slut. Det blir lite mys på stan med Ms Therezia och Ms Liselott och sedan kommer lilla Robi på besök. Ja, jag är kärlekstramsig och längtar så att jag håller på att gå under! Vi har inte setts på 2 veckor, så jäklar vad jag ska titta på honom nu! Ska mysa ihjäl mig. Så det så! Det bästa är att han saknar mig tusen och det förstår jag. Hur kan man inte sakna den här spexiga och sexiga bruden? :

Det här är jag när jag är som snyggast! Grrrrr! Jag förstår att jag är kvinnan för honom! Mums!

Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-02-13 @ 21:36:45
URL: http://mmatilda.com
Postat av: Johanna (svar)

Hej hej! Tack så väldigt mycket! :)

2011-02-14 @ 07:29:00
URL: http://winbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0