Död åt alla hjärtans dag!

Det är sjukligt jobbigt att försöka vara romantisk och inte ha några pengar. Jag tänkte att: "men det är ju romantiskt att göra saker med mycket kärlek bakom". Jo, tjena. Jag har pysslat, pysslat och pysslat. Jag har pysslat så mycket att min kropp har fastnat i pyssel-mode! Blir inte Robi glad nu så får han en knytnäve i fejjan! Håååh!
Jag får visa vad det är jag har hittat på efter helgen. Risken finns ju att han ser det här annars, då hade min värld typ gått under och jag hade tagit er alla med mig ner i fallet! Okej, så illa är det kanske inte. Jag hade väl mest blivit lite bitter, men det är fasen lika illa.
Såhär kände jag mig igår under pysslandet....:

... Fast mindre söt, mindre hulligan och inget finger i vädret "jag är ju tydligen en vuxen människa". Fuck it, jag erkänner. Fingret var uppe några gånger och tänderna var framme!

Nu låter det som att det är mycket hat bakom denna lilla grej, självklart är inte så fallet. Det är mycket kärlek bakom bla bla bla. Sjukt mycket kärlek, typ. Det finns olika former av kärlek, OKEJ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0