Det var på tiden!

Äntligen kommer det hit någon och ska laga min inte så fina garderobsdörr. Den sitter liksom inte alls fast på resten av garderoben. Han tittade lite konstigt på mig när han tittade in i garderoben och såg några byxor, lite sängläder, några flak öl, några flak cider, lite vin och vodka på box. Kände att jag inte riktigt visste hur jag skulle hantera detta. Tänk om han är djupt religiös och kommer hata mig (dvs montera garderobsdörren upp och ned) för att den bara består av sprit. Men nejdå, han var en göttig snubbe och tyckte att det var den finaste garderob han har sett, att den såg inbjudande ut. Efter det slutade inte mina skämt fara fram. Oj, oj vad jag tyckte jag var rolig. Han tyckte (kanske) de tre fösta skämten var okej. Men det gjorde inget för jag skrattade åt oss båda. Sen sa han bara att han skulle hämta lite saker och gick. Ohyffsat tyckte jag. Tur att han tar lite tid på sig så att jag hinner skriva något slags manus på skämt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0