De vet hur de ska göra.

Till slut fick jag äntligen tag på dem jag har försökt ringa hela morgonen. Jag hade ju hoppats på att få ett ja eller nej direkt. Naivt tänkande? JA! Det var ju för fasen en hel process för detta. Först ska min lärare skicka ett mail med en ansökan till någon i Halmstad, sedan ska hon skicka vidare till Varberg, som i sin tur ska ge det till praktikansvariga som ska läsa och avgöra mitt öde, för att sedan meddela Varberg, som meddelar Halmstad, som sedan meddelar min lärare och tillslut meddelar hon mig. Krångligt? Javisst. Har en känsla av att det kommer ta en halv evighet. Min positiva sida tänker: Snart så. Jag tror min positiva sida behöver ta lite valium och chilla lite.
Det känns som att jag är en film som är sjukligt spännande och när det är som mest spännande så dyker skylten från helvetet upp:


Jag som har så otroligt bra tålamod. Absolut, verkligen! Innan veckan är slut har jag nog tuggat upp mina egna arm. Nästa vecka kör jag nästa arm, så det inte blir ojämnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0