Hej, mitt namn är Johanna och jag är sämre än sämst ^^

Jag vet att jag har varit oerhört dålig på att blogga. Men oroa er inte, jag har massor med undanflykter att ta till!! Samma dag som jag slutade sommarjobbet körde ju nollningen igång och jag festade varje dag i 1 vecka. Samma dag som nollningen slutade blev jag sjuk med över 40 graders feber och nu sitter jag här. Bra undanflykter va?
Just nu är jag hemma i Göteborg hos mami och familjen. Vid 15-tiden ska jag ta tåget tillbaka till khn. Hade väldigt gärna stannat här någon vecka till men jag har massor med möten och skit jag måste ta tag i. Jag har haft det underbart här uppe. Viktor hjälpte mig (febermongot) med att åka tåg hem hit och sen har jag bara varit här och myst, myst och myst! Saknar redan alla här hemma!! Dumma familj till att bo så långt bort, eller är det jag som bor långt ifrån dem? Nää, inte är det väl mitt fel. Hur som helst så ska det bli skönt att komma tillbaka till Karlshamn också. Jag saknar mina två mongo-från-kongo-brudar som bara den. <3  Sedan ska det bli rätt skönt att komma in i rutiner igen. Jag bara babblar, kontentan av det hela. Jag har varit dålig på att blogga, ska bli bättre. Jag är i Göteborg, åker till Karlshamn idag.
Tjingeling!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0