Ögongodis!

Det är helt galet vad jag är sämst på att plugga idag. Precis ALLT är roligare än att just plugga, vart tog inspirationen vägen undrar jag? Eller ja, okej, inspiration har jag. Inspiration till att sätta ihop en göttig skrivbordsbild. Inspiration som inspiration, räknas det kanske?

Bilden har ju för fasen ALLT! Den har rosa leopard, den har Dregen, den har Orup och som grädde på moset så har den Nikki Sixx också. Jag kan stirra mig blind på detta mästerverk. Undra om jag kan skicka in detta till min omvårdnadslärare och få bäst betyg? Det kanske funkar, hon kanske också har en kärlek till alla dessa underbara män. Hoppas!! Aja, jag får väl skriva liiiite om diabetes iaf. Nu har jag ju något göttigt att titta på samtidigt. Toppen tumme!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0