Grym helg!

Jag har haft en helt galet mysig helg med min söta lilla kille. Det var hur mysigt som helst att äntligen få träffa honom igen och pussa på honom hur mycket jag vill. Jag har nu bestämt mig för att distansförhållande bannemig inte är så dumt. För känslan att få träffa honom igen efter en vecka är galen. Det är som att man bli förälskad på nytt. Känslo-äckligt sagt va? Usch, det värsta är att det är sant.
Iaf, när han kom i fredags så hade han med sig blommor och choklad. Han känner mig bra den där grabben. Jag älskar choklad och jag älskar rosa. Den lilla sötnöten hade letat efter rosa blommor i flera städer på vägen. Det är fan kärlek det!! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0