Förvirring!

Just nu har jag äntligen kommit till en uppgift som jag verkligen vill skriva. Jag ska skriva om den palliativa vården och omhändertagandet efter döden. Det ska bli riktigt intressant, dels att läsa om det och också att fundera kring egna tankar. Kul!

Dock är det lite förvirrande och irriterande när jag slår upp palliativ vård i registret i boken och det står att jag ska leta på sidan 665. Jag letar och letar, problemet är bara att boken endast har 430 sidor så det är sjukt svårt att hitta just den sidan. Men jag ger mig inte! Jag ska bannemig hitta sidan, den måste ju gömma sig någonstans tycker jag ^_^

----------UPDATE-------------
Efter noggrant letande så insåg jag att med sidan 665 så menade de självklart sidan 63. Dumt av mig att inte förstå det från början. Hur tänkte jag där? Det har jag ju alltid lärt mig att man ska läsa mellan raderna och gör man det så är det ju inte så svårt att förstå att 665 egentligen betyder 63. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0