Bitterfitta!

Skolan gör mig förvirrad, eller rättare sagt lärarna gör mig förvirrad. Jag har nu skickat in en uppsats där jag skulle skriva om en sjukdom och behandlingen där till. Jag skrev då lite egna tankar och sedan lite citat från en kurslitteraturbok. Jag blev inte godkänd på uppsatsen. Ett av citaten var "Operationen görs med ryggmärgsbedövning". Som svar på hela uppsatsen fick jag: "Den är bra frånsett. Du skriver att det görs med ryggmärgbedövning? Det är inte rätt." Nähä? Det var ju tokigt. Vad är rätt då? Eftersom jag har lärt mig det ur böckerna så kanske hon kan informera mig om vad som är rätt eftersom att böckerna tydligen skriver fel. Men nejdå, det ska jag lista ut själv. Toppen tumme!

Så nu har jag klagat klart och slutar nu vara biter och går loss på min kopp kaffe istället. Nom nom nom... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0