3OH!3-dag

Idag är en trött dag. Jag vaknade med huvudvärk och med en nacke som bara går att vrida åt höger. Toppen, verkligen! Men inte ska det få förstöra min dag! Skitdagar kan man göra till skitbra dagar. Hur svårt kan det vara? Pumpar man rätt musik, sätter på sig mysiga kläder, fixar gott kaffe, laddar upp med ciggen och lägger skolböckerna lite snyggt framför en så blir det kanon! Och ja, det blev det. Det slutade med att det blev en 3OH!3-dag. Pumpar musiken högt i högtalarna och när jag är klar med någon uppgift så får jag lov att kolla på deras videos som är så grymt bra. Titta själva så förtsår ni vad jag menar:
Klicka på denna sjukt fina länk så händer det grejer.


Kommentarer
Postat av: Nywertz

3OH3!!! =) ÄGER!!! =) Puss

2010-10-07 @ 22:26:01
URL: http://www.metrobloggen.se/jennienywertz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0