Slagen hjälte

Idag är jag galet trött. Känner mig som 3 år och vill bara kryppa upp i någons famn och bli pillad i håret. Amanda kommer hit med vin sen, får nog testa att krypa upp i hennes famn och se vad som händer. Antingen får jag en smäll eller lite kärlek. Spännande!!
Igår ringde min chef och helt plötsligt stod jag på Harrys och jobbade. Jag hade en riktigt rolig kväll. De har ställt upp black jack-bordet i nattklubben, plus att de har gjort om hela nattklubben. Det var riktigt mycket, härligt folk så jag trivdes som bara den.
Nu måste jag bannemig få tummen ur och skriva en uppsats innan Amanda kommer och serverar vin. Jag vill ha vin NU! plugg, plugg, vin, vin, vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0