Pirr i magen

Nu sitter jag här med min nya kurs, rehabilitering och habilitering. Den är väl helt okej, det är väl inte riktigt det som intresserar mig. Men hey, det är ingen praktik och inga tentor så jag kan faktiskt inte klaga! :)
Tog en liten paus och fastnade för sådana låtar man lyssnade på när man var riktigt liten. Ni vet sådana låtar man kunde sitta och pumpa hur länge som helst när man var sådär galet kär i någon eller kände att livet var orättvist. Det är sjukt hur man riktigt kan känna samma känsla som man kände när man satt där typ 12 år gammal. Hoppas man är lite klokare nu tio år senare.! ^^

Jag var helt totalt såld på Westlife när jag var mini-johanna. Detta var den låt jag satt och pumpade utav bara helvete när jag träffade min "första kärlek" på mellanstadiet.


Denna låten var med på någon sådan absolute love-skiva. Jag var helt nerkärad i Jamie Walters, han spelade ju Ray i Beverly Hills. Jag tyckte han var så cool. Han var ju både skådespelare OCH artist. Wow!!


Den här låten kommer jag ihåg att jag och mamma hade på kasettband. Vi spelade den varje gång jag skulle på konståkning. Hela vägen dit och hela vägen hem. Det var verkligen vår låt, big time!


Nu har jag hur många bra känslor som helst i kroppen! Det är så det ska vara! Wieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0