Orup i mitt hjärta!

Har suttit och tokpluggat till tonerna av allas vår Orup. Finns det någon bättre man eller? Nej, jag tror minsann inte det. När det går segt i plugget och jag känner för att dra bort stora teser av hår från mitt huvud så tittar jag på dessa videos. Ett stort fniss sprids då i hela mig och jag blir genast på bättre humör. Testa själva! Det här är underbart skit!!

Hur underbart är det inte att se hur de töntar loss? Bakgrundsdansarna gör ett sjukt bra jobb. Jag ska bannemig också bli bakgrundsdansare, det ser ju ut att vara hur kul som helst!!




Haha, hur söta är dem inte när de sitter och kör bil på en stol och sedan svänger sina lurviga utav bara helvete!! :D

FANTASTISKT är allt jag har att säga! Tack Orup för att du gör mitt plugg lite roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0