Måndag igen

Ja, okej, jag ska sluta tjata om mitt förbannade pärlande. Jag har gått från 23 år till 3 år på bara några dagar, helt fantastiskt. Innan jag sluta tjatar om detta i varje inlägg så måste jag ju visa hur det ser ut på min vägg nu. Mitt mål är att fylla hela väggen, än så länge är det bara en liten, liten del. Vad synd, då måste jag ju pärla mer;)

Jag älskar att jag lyckades göra hörlurar, spader och klöver. Jag gillart!


Eftersom Pippi och en ambulans inte är lika coolt som cupcakes, körsbär och allt det andra så fick de sitta en bit ifrån. Jag var ju tvungen att sätta upp dem. Har jag lagt ner tid på att både göra en Pippi och en ambulans så måste de ju upp på väggen. Varför gjorde jag pippi??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0