List-säng-häng

Jag ligger fortfarande kvar i sängen och tänkte därför att jag kunde fördriva tiden med att fylla i en sådan där lista. Bara för att alla andra gör det. Grupptryck for the win!

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Stressad men sjukt glad. :)
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Mycket, jag är en kräsen tjej. Men framförallt inte ärtor och konstig choklad, bara mjölkchoklad.
Musik just nu: Backyard Babies & Orup. Den bästa blandningen ^_^
Vad sa du senast: Hejdå allihopa.
Sommarplaner: Jobba, jobba, jobba och dricka somriga drinkar!
Fisk eller badkruka: Är det inomhus så fisk, utomhus är jag helt klart badkruka. Är galet rädd för vatten så det blir inte många dopp i det okända vattnet.
Saft eller alkohol: Saft till vardags, alkohol till fest. Bra svar va? ;)
Hur många kuddar sover du med: 9
Favoritväder: Soligt, soligt, soligt! Hit med solen!
Morgon- eller nattmänniska: Jag är en riktig nattmänniska. Jag försöker dock bli en morgonmänniska, men det är hårt.
Sparare eller slösare: Sparare OCH slösare
Bästa film: Oj, inte en chans att jag bara kan välja en! Sorry
Tror på liv på andra planeter: Det finns säkert... någonstans
Kommer du ihåg din första kärlek: Självklart
Älskar du henne/honom fortfarande: Klart han har en speciellt plats i hjärtat
Har du några homosexuella vänner: Att jag har
Tror du på mirakel: Inte en chans
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det är det säkert
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Haha, det får nog andra svara på. :)
Ser du på kärleken som ett misstag: What? ehh, nej?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: Det beror ju helt på vad man känner för för stunden.
Är du kittlig: Nej, faktiskt inte. Känns rätt gött faktiskt.
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Nej, inte direkt.
Äckligaste insekten: Stora spindlar
Bästa bok? Mumintrollen?
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Stanna tiden
Vad vill du jobba som? Sjuksköterska
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare på MAX
Skriver du dagbok? Nope
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Inte fler piercingar. Men fler tatueringar är planen, vet inte riktigt var än bara. Men fler kommer. :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat. Får panik när det är stökigt (trots att det är det rätt så ofta)
Gungar du på stolen? Alltid! :)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Usch, ingen aning.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej, inte det minsta
Saltar du på maten? Inte så ofta
Gillar du att sjunga? Vem gör inte det?
Anser du att du är stark? Beror väl på. ^_^
Brukar du sola? Min balkong är bäst att sola på.
Vad gör du om du får hicka? Svär en lång radda och är sedan bitter tills det går över.
Röker du? Ja
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Kaffe, kaffe, kaffe!

Så, det var väl skitkul för alla att jag fyllde i denna listan. Oerhört meningsfullt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0