Fantastiskt.

Jag gick igenom mina gamla mail och hittade ett mail som jag garvade rätt gött åt. En kompis till mig ville inte att jag skulle förlora min oskuld, därför fick jag detta mailet:

"Men, men.


Jo...

Jag tycker.....Att även om du inte uppför dig så,och är mogen för din ålder så är du ändå bara femton. För fyra månader sedan fick du inte ens ha sex i lagen ögon. (förlåt jag gillar att använda det uttrycket). Jag är såååå glad för din skull och för Tommy’s, men jag tycker du borde tänka dig för lite. Det är inte för att vara osjyst som jag säger det. Din kropp har inte ens hunnit utvecklats klart än vet du... Jag vet att
du ändå inte kommer lyssna, (inte tommy heller antagligen) För du är ju så envis..=)...
men jag tycker ändå att du borde vänta lite. Det låter inte som om du är redo än. Men vad vet jag. Jag borde egentligen inte lägga mig i, men jag bryr mig om dig, om er båda två. Om ni verkligen älskar varandra så gör det inget om ni väntar lite till...eller? Tänk dig för innan nästa helg, det är det ända jag ber om.

Älskar dig / ...."

Tycker det är underbart när man hittar gamla mail och får sig ett gott skratt. Kan inte fatta att det var 8 år sedan man var 15. Det är helt sjukt vad tiden går!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHAHAHAHAHA

2010-05-31 @ 12:44:21
URL: http://www.sofiaviklund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0