Det håller i sig!

Lyckoruset håller i sig, det vill inte släppa taget. Skitbra! Torsdagen verkar bli en riktigt bra dag. Jag har precis skivit klart en uppsats och lämnat in den (kan vara den sämsta jag någonsin har skrivit, men den är inlämnad iaf^^) Om någon timme ska jag pallra mig in till stan för att titta på lägenheten en gång till och sedan ska jag go bananas på systemet. Eftersom jag har fått lägenhet så krävs det skumpa, det måste vara lag på det tror jag! Mums, bra lag!!

Wiiieee, fick precis reda på att världens bästa Jennie kommer och partajjar imorgon. Kan ju inte bli bättre! Har saknat henne, det var sjukt längesedan vi träffades. Var tvungen att sno en bild på oss från hennes blogg.

Det är helt sjukt vad snygga och normala vi är. Jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0