Världens bästa roadtrip

Klockan var massa, massa sent när vi kom hem igår så jag orkade verkligen inte skriva. Jag somnade som en stock. Det var gött!
Detta kan nog ha varit världens absolut bästa roadtrip. Göttig musik på vägarna, mys med kortspel och brasa, mys i sol, fest, rockbaren, bakisdag med göttig mat, ikea, gekås. Ja, den var nog bäst! Vi har hunnit med så galet mycket på så få dagar. Det är bannemig så det ska vara! För första gången på år och dagar kom jag både ihåg att ta med kameran OCH ta lite kort! Wow!!!


Alexandra var lika cool som vanligt även på roadtrip.


Vi mös mycket med brasan. Så jäkla gött!


Sen var det alltså dags att hacka loss is. Jag och Alex tyckte det var jätteroligt, de första 10 minuterna. Sen var det inte alls lika roligt längre.


Det är bara Alex som kan vara snygg och hacka is på samma gång. Imponerande!


Tommy var snäll och övervakade vårt hackande. Någon måste ju se till att vi gör rätt.


På Lördagen bar det av till Viktor för inflyttnings/födelsedagsfest. Vi hade verkligen jätteroligt!! Han bor i en jättemysig lägenhet ute på Hisingen. Jag gillart!


Det bästa med Göteborg var nog bannemig att träffa Lisa-fisa! Satan vad jag har saknat henne och jäklar vad vi tog igen allt! :) Efter denna mysiga förfest drog vi vidare till rockbaren. Det var awesome! Förutom att hela stället luktade en härlig blandning av spya och rök. Men det är väl det som kallas rock?


Dagen efter drog vi tillbaka till Kode. Där blev det kortspel som Viktor tyckte var JÄTTEKUL! (Okej, jag ljög, han hatar det spelet)


På måndagen var det sedan dags att dra sig hemåt igen. Självklart tog vi många kiss och rökpauser. Vi är ju trots allt bryyydar!!


Jag och Alexandra blev aningen avundsjuk när vi såg att Amanda var så hardcore att hon till och med kissar elgitarrer. Vi vill också vara så coola!!

Som ni säkert alla har förstått så har det varit en helt underbar helg. Nu längtar jag så galet mycket mer tills jag flyttar upp! JAG VILL FLYTTA NUUUUUUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0