Så jäkla glad!!!!!!!!

Jag fick precis mail från min lärare. Jag har fått MVG på den sista stora uppgiften!! Jag blev så galet glad över det, har verkligen kämpat och det gick vägen! Nu är jag en lycklig Johanna. Wiieee!
Nu är dessutom Amanda på väg hit. Planen är att vi ska fixa en riktig god fredagsmysmiddag. Ska bli massa mysigt. Jag gillart!! Senare blir det till att masa sig iväg till jobbet vilket jag också ser framemot. Är inte speciellt sugen på att hålla på att festa idag, jag jobbar hellre.
Så ja, det är en riktigt bra dag idag! Jag älskar när det händer! ^_^

Kommentarer
Postat av: AmandaPanda

You go Glenn Coco! Du är fabulous! <3

2010-03-13 @ 13:56:10
Postat av: Alexandra

du är bäst baby! på fredag firar vi loss riktigt ordentligt :D <3

2010-03-16 @ 20:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0