NOOOOOOOOOOOOO

Idag hände det som inte fick hända. Min älskade favoritkaffekopp, som jag fått i julklapp av min favoritamanda, gick idag i två delar (och en del splitter). Det var en sorlig syn att se och jag hoppas att detta inte sätter men för livet. Jag har inte ens förmått mig till att ta bort alla delarna. Okej, det kan iofs handla om ren lathet. Men det låter faktiskt bättre om man skyller på att det är för känslomässigt.
Jag har nu druckit lite kaffe ur en annan kopp, men det är inte samma sak. Den koppen liknar inte en elefant, eller något annat djur för den delen. :(


Idag är jag en ledsen Johanna, hade jag haft en flagga så hade jag hissat den på halvstång idag. Idag är en dag att sörja. Jag kommer nu byta om till svarta kläder och sjunga en liten psalm! Jag kommer aldrig glömma dig kära elefantkoppen. Elefantkoppen i mitt hjärta för allid!
"Hej och tack för kaffet" !!!


Ps. Jag älskar videon, ni måste titta på den! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0