Mästaren har sovit gott.

När jag vaknade imorse kändes det lite bättre än vanligt. Det är inte varje dag man vaknar upp som mästare. Jag gillade det. Det kändes toppenbra faktiskt. Mästare som man är så har jag ju självklart fått gjort en hel del nu. Det jag måste sätta fart med nu snart är städning och pluggning. Men erkänn att det är sjukt svårt att städa eller plugga när det är vår ute?! Man vill ju bara vara ute. Jag kanske kan skjuta upp det lite? Jag fick ju faktiskt hem en veckorevyn idag. Kanske att det är bäst att jag tar en kopp kaffe och läser den på balkongen. Det borde jag nog, stackars tidningen måste ju känna sig som hemma och hur ska de göra det om jag bara lägger den i ett hörn. Nej, det går inte för sig. Jag kommer tidningen och balkongen!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0