Kode ftw!

Hallå där ute i internetdjungeln! Jag har varit en oerhört dålig bloggtjej de senaste dagarna. Jag har haft galet mycket att stå i och galet mycket att tänka på. Så nu tänkte jag att det var dags att ta tag i mitt liv, så igår bokade jag en biljett hem till familjen i Göteborg och två timmar senare satt jag på tåget. Det är helt underbart att vara hemma. Ungarna är hos sin mamma och Tommy är uppe i Härjedalen och hälsar på släkten. Det betyder att det BARA är jag och mamma hemma. Vi kom på att jag och mamma inte har varit helt själva sedan jag flyttade till Karlshamn för snart 4 år sedan så det är bannemig på tiden. Vi njuter av varje sekund och bara har det underbart. Jag gillart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0