Jag tror det är såhär det känns att ta OS-guld!!

Herregud, jag har haft så mycket att stå i nu ikväll. Det har varit helt sjukt! Jag har spenderat HELA kvällen till att försöka slå rekord i Three Towers Solitaire på facebook. För ungefär en timme sedan hände det! Jag slog mamma OCH Amanda. Jag tror inte ni kan förstå vilken lycka detta var! Både mamma och Amanda har lyckats få in små fina kommentarer i våra samtal om hur de har högre score än vad jag har. Jag säger bara IN YOUR FACE!!!!!
Så nu skulle jag vilja ta tillfället i akt att tacka min kära mor och min kära vän för att ni är sådana jävlar mot mig så ni får mig att sikta högt. Ni är stjärnorna på min himmel. Puss på er och hoppas det svider utav bara helvete! ;)


Jag har nu varit mästare i rätt exakt en timme och jag kan fortfarande inte smälta det. Jag känner att jag verkligen kan relatera till alla som tog guld i OS. Jag vet vad de går igenom nu. Ja, det är en fantastisk känsla. Så underbart, men jag kan tänka mig att det tar ett tag för det att sjunka in. "Jag är en mästare", herregud vad de orden smakar bra i min lilla mun! Tack till alla som har trott på mig. Ni betyder allt, ni vet vilka ni är!! ;)


Kommentarer
Postat av: Pandabear

Haha men du vet att detta är motivation för oss att sätta oss och nöta det igen nu ;P

2010-03-03 @ 00:56:29
Postat av: Joakim

Jag tar pride i att du inte har slagit mig än..:P

2010-03-03 @ 17:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0