Hemmamys

Idag och igår har jag ägnat massa tid till att bränna härliga roadtripskivor. Jag älskar känslan av att veta att man nu har bra musik i bilen!


Nu på torsdag är det ju jag och Alexandra som beger oss till Göteborg och hem till mina föräldrar. Ska bli hur mysigt som helst! Eller ja, vi hoppas att vi kommer iväg iaf. Bilen krånglar så vi måste hitta ett alternativ. Linneas (Alexandras systers) bil började självklart också krångla. Men förhoppningsvis kan mekanikern fixa det ikväll eller imorgon. Vi vill så gärna komma iväg. Vi behöver semestern! På lördag kommer även vår lilla PandaBjörn upp med tåget. Ska bli så underbart att vara hemma med mina brudar igen. Det var så himla mysigt sist och nu blir det ju några extra dagar. Ska bli så underbart!! Så se till att vi fixar en bil så vi kan köra upp torsdag kväll, vi har ju gjort skivor och allt!! >_< AMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0