Grattis!!!!!

Idag fyller världens bästaste och snällaste kompis 22 år!! GRATTIS fuck face!!! ;) Visst är han fin? ^_^

På Lördag är det vi som åker till Göteborg och firar arslet av honom! Ska bli underbart att träffa honom igen dessutom. Vi har inte setts sedan i december. Han är sjukt saknad här! Speciellt när jag är hungrig och trött eller har datorproblem! ;) Nejdå, han är ALLTID saknad!
Det är helt sjukt hur vi har gått från att bott ihop och varit ihop i 2 år till att bli de allra bästa av vänner. Helt klart det bästa som kunde hända! Den vänskap vi har är en vänskap som aldrig kommer försvinna. Nej, mig får han stå ut med i många år till. Det är han och jag som kommer sitta på ålderdomshemmet och slåss med våra käppar och ha rullator-race (självklart med mig som vinnare).
Ha en underbar födelsedag lilla Vicke-vire. Vi ses på Lördag och då jävlar smäller det!!! ^^
Du är massa saknad och älskad!! <3


Kommentarer
Postat av: Vicke-vire

Du e för söter du.. det värmer det..

Tror nog också du innerst inne inser att ett rullator-race kommer du aldrig kunna vinna över mig ;)



Ses på lördag!

kram



ps. den bilden är win :P Don't hassle the hoff!

2010-03-01 @ 22:20:12
URL: http://blogg.viktorrichardson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0