Göttig dag!

Det gick väldigt bra i skolan idag måste jag erkänna. Självklart vart jag lite bitter i början. När jag äntligen hade hittat till salen jag skulle vara i så hittade jag en äcklig jävla lapp på dörren som sa: Du är ett riktigt fuck face om du tror att vi ska vara här idag, gå till E204 din feta, lata jävel!! Okej, jag kan ha lagt till några egna ord, men ni fattar grejen. Jag irrade runt överallt och letade efter denna sal. Jag försökte tänka logiskt, men det fanns bannemig ingen logik!! MEN, där fick jag mitt svar på om gymnasieelever är snälla eller inte. Det är dem!!! Jag frågade säkert minst 10 stycken och alla var lika trevliga och hjälpte mig. Tillslut hittade jag rätt och kunde pusta ut. Det var värt det för föreläsningen var riktigt intressant.

Nu har jag kidnappat med mig Amanda från stan. Planen är att spela lite kort, plugga arslet av oss och sen vara coola och nyttiga och testa på att zumba lite. Jag säger bara TV-shop i våra hjärtan!! <3 Ja, vi är galet lättlurade och har gjort av med alldeles för mycket pengar. Men vad gör man!? Det är inte lätt, okej!!!
Se så glada de ser ut att vara:

Hoppas vi är exakta lika glada och snygga när vi ger oss på det. Jag måste dock erkänna att jag är en aning skeptisk. Men vad fasen, det är la bara till att testa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0