Godmorgon!

Nu har jag precis gjort mig iordning och är redo för en ny dag. Planen är att nu dricka kaffe och käka frulle med Amanda i en timme, älskar att ha mycket tid på mig på morgonen. Efter detta ska jag till skolan för en metodövning, första hjälpen. Det ska bli intressant. Ännu mer intressant hade det varit om min lärare tyckte det var festligt att svara på mitt mail och ge mig en vägbeskrivning till det där jäkla metodrummet. Men nejdå, det är tydligen inte så roligt. Så det blir jag som får springa runt på hela skolan och leta och leta och leta. Hoppas det finns några snälla gymnasieelver som kanske vill hjälpa mig. Eller, jag vet inte hur det fungerar nuförtiden, är gymnasieelever snälla? Eller är de sådär bitchiga och jobbiga? Hmmm, perfekt dag för att testa. Spännande va!? ^_^
Nej, just det ja. Frukost var det ja. Upp och hoppa alla lata jävlar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0