GAHHHHHHH!

Okej, ni kommer ihåg hur jag skrev i förra inlägget att det skulle bli så underbart att ha Kiwi här över natten? Fy satan vad fel jag hade!!!!!! Hon lät mig inte somna förrän vid 6-tiden. 50 minuter senare blir jag väckt av att hon kryper upp mot mitt ansikte, mysigt tänker jag men inte då, hon ville bara ha någonstans att kissa. Så hon sätter sig i mitt hår och börjar kissa, sen går hon (och kissar samtidigt självklart) längs min kropp och ner på kuddarna, täcket och madrassen. Underbart tänker jag och släpper ner henne på golvet och säger till henne att hon borde skämmas. Vad jag inte tänkte på då var att hon är någon slags djävulshund. Hon tittar på mig med en busig/elak blick, sätter sig ner och börjar bajsa på golvet. Hon går sedan längs rummet och fortsätter bajsa för att sedan stanna och torka arslet på min rosa matta. Efter några fler "fyyyy" sätter hon sig och kissar två gånger på min andra matta. Då gav jag upp. Bajsa och kissa på du lilla Kiwi. Men var beredd på att en dag, när du är lite äldre, då är det jag som kommer hem till dig och gör mina behov i din säng och på din matta! Tji fick du!!!!
Det har varit en riktigt mysig och underbar natt/morgon verkligen!!! Tack så mycket!! GAHHHHHHHH!!! :(

<---- Ungefär såhär glad känner jag mig just nu!!
Bild tagen härifrån



----------------------UPDATE------------------------
Jag insåg nu att jag var tvungen att springa ner och tvätta alla lakan och så. Självklart är tvättstugenyckeln SPÅRLÖST försvunnen! Självklart har jag även bara en uppsättning sängkläder. Jag har en känsla av att min roomie har låst in nyckeln på sitt rum. Dagen blir bara bättre och bättre! Fantabolous!!


Kommentarer
Postat av: Martin

Ondaste hunden någonsin, helt klart! O_O

2010-03-01 @ 15:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0