Vinden har vänt!!

Igår hade jag ju psykologitentan och det gick faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Det är fasen inte ofta mna kan säga så^^. Jag hoppas jag får godkänt iaf. Även om det jag har skrivit råkar vara skit så tycker jag att jag borde få G eftersom jag skrev 22 sidor! Det röstar jag på iaf!! :D
Om 40 minuter ska jag kuta ner till stan för att få nycklarna till den nya lägenheten! Är så sjukt glad, kan inte fatta att det äntligen är dags. Måste dock erkänna att jag fick lite separationsångest igår när jag insåg att det var sista natten här osv. Men men, jag tror det kommer bli hur bra som helst. Inte nog med att jag ska flytta idag, mamma kommer hit också! Det var några månader sedan vi träffades så det ska bli helt underbart, speciellt när det är på min hemmaplan också. :)
Det verkar bli en sjukt bra dag idag!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0