Tomt i lådlandet

Nu börjar det gå framåt här med packandet och allt det där. Det är helt sjukt vad mycket saker man har. Jag förstår inte hur man kan samla på sig så mycket skit! Jag har varit ute och slängt 5 överfulla sopsäckar och jag är långt ifrån klar med det. Helt galet.
Jag har nog aldrig tyckt att det har varit så skönt och roligt att flytta som den här gången. Ska bli hur roligt som helst att bo närmre Amanda, Alexandra och Therezia. Det bästa med flytten är att jag kommer slippa dela kök och toalett med någon. Det är helt sjukt vad jag ska kissa med öppen dörr och springa runt naken ÖVERALLT. Det kommer bli fab!! Är det stökigt i lägenheten så är det iaf MIN skit! Ska bli så underbart att bara behöva städa efter sig själv, inte efter någon annan. På torsdag bär det av, då börjar vuxenlivet lite mer på riktigt! Underbar känsla!



Hejdå Fridhemsgatan, Hello Hantverkaregatan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0