Swichhhhhhhh!

Idag måste jag faktiskt skryta lite och säga att det går vansinnigt bra med plugget. Har dragit mig för de sista uppgifterna hur länge som helst. De handlar om alla lagar och det är bannemig inte lätt att kunna förstå och utläsa dem på ett bra sätt. Men idag tänkte jag, fuck it, det får gå som det går. Med den inställningen var det bara att läsa och skriva som ett litet bi. Känns helt underbart att det går framåt. Den 11:e ska ALLT vara klart plus att jag tydligen ska flytta in i nya lägenheten då. Börjar känna lite panik. Har 2-3 uppgifter kvar i denna kursen, 1 sluttenta i psykologin och 1 hel kurs som jag inte har börjat med ännu. Men men, vill man så kan man. Det underlättar väldigt när man har världens bästa kompisar som hjälper till med packning och flytt och allt det där. De är bäst, så enkelt är det! :)

Jag måste dessutom erkänna att efter flera veckors tjatandes på reklamen på spotify så har denna låt satt sig. Jag kan nu inte sluta lyssna på den och sitter och diggar med utav bara helvete. Jag är lättlurad. Är det inte reklamen på tv-shop så är det reklamen på spotify som påverkar mig. Det kan omöjligt bara vara jag som är så lättpåverkad. Eller?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0