Silverfiskar - Johanna 1-0

Fy fasen! Inatt när jag gick upp för att gå på toa så upptäckte jag tusen miljarder silverfiskar som sprang runt och flinade åt mig på golvet. De var så äckliga så jag satte fart med en tuss toa papper och försökte döda dem. Helt plötsligt insåg jag att några var på väg att ta sig ut i hallen. Där gick min gräns. Jag kastade mig ner på golvet för att döda de rackarna. Synd att handfatet var i vägen för mitt huvud. Det riktigt ekade i hela skallen och jag har en känsla av att de hann fly, de små rackarna. Silverfiskarna - Johanna 1-0.
Nu startar rond 2. Jag har ringt hyresvärden så det kommer någon imorgon som ska sätta ut små fällor till dem. Nu är de nog inte så kaxiga längre!!! Jag ska bannemig vinna detta krig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0