Leker hemmafru

Nu när alla är på jobbet så passar jag på att leka lite hemmafru. Efter alla veckor/månader av stress och måsten så har jag galet svårt att bara koppla av och ta det lugnt. Det känns jättedumt att göra det när jag alltid har haft så mycket att göra. Då kom jag på att det är perfekt att leka lite hemmafru så mamma och Tommy blir glad. Har fixat köket, diskmaskinen, tvättar osv. Det är helt sjukt vad det är roligare att göra sådant någon annanstans än i sin egen lägenhet. Jag tycker till och med att det är rätt mysigt att gå runt och plocka här. Måste haffa med den inställningen tillbaka till Karlshamn, där är det inte ett dugg roligt. Typiskt dåligt!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0