Bildregn!

Tänkte att jag måste ju faktiskt ha en guidad tur i lägenheten. Som jag har skrivit tidigare så är jag jättenöjd och glad över den. Det blir nog jättebra att bo här tror jag, det känns ända ner i tårna! :)


Här ser man min fina lilla ytterdörr OCH även toadörren. Fantastisk start på turen!


Från hallen är sängen det första man ser. Sängen som förövrigt passade perfekt in i hörnet. Underbart!


Bredvid sängen är min leka-viktig-låtsas-att-jag-pluggar-medan-jag-spelar-bubbelspinner-på-facebook-hörna.


Bredvid den viktiga hörnan fortsätter soffan där man kan ligga och götta sönder sig.


Mitt fina fönster med trasiga persienner. Min moster ska hålla kurs i hur man lagar sådana på onsdag. Ska bli spännande!



Här har jag min byrå med sladdar, mediciner och trosor. Allt en tjej kan önska sig! Här får man även en liten sneak peak av köket. Spännande va????


Vi går inte riktigt in i köket ännu tycker jag. Jag tycker vi stannar och beundrar tv:n ett tag. Mmmm, vad fint!


Ja, okej då, nu går vi in i köket då. Det är litet men mysigt.


Såhär ser det ut när jag har roterat ett halvt varv.


Nämen, det finns till och med ett badrum i min lila lya! Självklart är det dekorerat med rosa...


.... och leopard. Det bästa av två världar!!

Nu var det slut på rundturen. Antar att ingen vill se mitt förråd eller när jag tvättar? Jag har hört att det är oversharing!

Kommentarer
Postat av: AmandaPanda

Den är så fin dyn lya! N fick ihop det sista jättefint med! Fab <3

2010-06-15 @ 14:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0