Fixat lite.

Har gjort det lite mysigare här hemma. Ni vet sådär fjortismysigt! Hallå, snart är man ju gammal med familj och allt det där. Då måste man passa på att ha det rosa, fjolligt ochfullt med saker nu. Jag måste erkänna att jag älskar att sitta vid spegeln och sminka mig när det är rosa ljus runt. Love it!






På nyårsafton så skrev jag, Alexandra och Amanda ner ngåra rader om vad man tycker om hos den andra. Vi tänkte att det är så underbart att kunna ta fram och titta på när man har en dålig dag. Så jag tänkte att jag sätter upp dem på väggen med bilder på de som verkligen betyder extremt mycket för mig. De jag verkligen älskar, de jag verkligen känner en trygghet med, de som verkligen vet allt om mig. Alexandra, Amanda, Viktor, Mamma och Tommy. Jag har många vänner som jag verkligen älskar och som betyder enormt mycket för mig. Men just dessa har lyckats knåpa sig in jättedjupt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0