Yay!

Wow, nu går det att logga in igen. Älskar när det krånglar så förbaskat!
Det har inte hänt sådär överdrivet mycket sedan jag bloggade sist. Det mest spännande är väl att jag, Amanda, Alexandra och Linnea var och bowlade i måndags. Det var riktigt, riktigt roligt. Sjukt bittert bara att Alex vann med 11(!!!!!) poäng! Ja, jag är bitter, sinnessjukt bitter faktiskt!!! Men men, nästa gång ska hon få sig en rejäl omgång!!! Jag köper inte det där tänket om att det bara är ett spel. Klart det är ett spel, men jag vill vinna!!!!!!!!!!








Idag är planen att jag ska strukturera upp mitt pluggande med massa färgglada listor osv. Har även en del samtal att ringa. Så nu jäklar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0