Uppe med tuppen

Som rubriken säger så har jag faktiskt varit uppe tidigt idag. Jag ska börja göra det varje vardag tänkte jag. Det är en helt underbar känsla (när man väl har bitchat på klockan och kommit ur sängen). Nu är klockan bara lite över 10 och jag har hunnit ha en lång mysig frukost, druckit kaffe, duschat, städat och organiserat plugget för idag. Det är helt sjukt att man inte gör såhär oftare. Livet känns sjukt värt just nu! Jag gillart!!
Nu sitter jag här framför datorn och har börjat på en uppgift om människans olika försvarsmekanismer. Det är faktiskt riktigt intressant. Ja, jag vet att jag är fjantigt positiv just nu. Men hallå, det är la gött att ha en sådan dag för en gångs skull? ^_^ Jag sitter även och lyssnar på rixfm:s webbradio. Jag är så trött på mina spotifylistor så det var en rätt bra lösning faktiskt. Bra jobbat Winbladh!!

Igår blev det ju som sagt inte Lejonkungen 3, istället blev det mean girls som man har sett 1000 gånger. Perfekt film att somna till den. Det är lätt den bästa tonårsfilmen någonsin! JAPP!


Just det, försvarsmekanismer var det ja... BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0