Trevlig överraskning

Hmm, (med risk för att låta som en skeptisk bitterfitta) det är helt sjukt. Senaste dagarna har bara allt vänt. Det har löst sig med pengar, med skolan, med möten. Allt har bara gått som på räls. Vad är det ödet laddar upp till? Laddar upp och sen krossar som vanligt? Sa ju att jag skulle låta som en bitterfitta. >_<
Skitsamma, det som nu enligt rubriken var en trevlig överraskning var att CSN tyckte att det var bäst att höja mitt studiemedel med 300 spänn i månaden. Det är helt okej för mig! Så istället för 5800 får jag numera ut 6104.
Herregud, vad ska jag göra med 300 kronor extra i månaden? Gahhhhh, alla dessa möjligheter!!!!!!!! Jag blir helt trött i huvudet bara av att tänka på det. Det är nog lika bra att jag tittar lite på våra bästa år och lugnar ner mig lite. Ja, jag tror det är det som behövs, sen ser jag nog allt klart igen.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0