Rockabilly

Jag, Alex och Amanda har verkligen fastnat för det här med temafester. Det är ju så sjukt mycket roligare när man får spexa till det lite. På fredag fortsätter vi i rockens tema och kör en riktig rockabilly-fest. Det ska bli så sjukt roligt! Frågan är bara vad sjutton man ska ha på sig. Någon som har någon bra idé? Min fantasi och jag är sjuka ovänner!

Rockabillystilen är så sjukt snygg! Och musiken är så grymt bra. Jag gillart! Ska bli sinnessjukt kul! Ja, jag vet att jag har sagt det innan. Men jag ser framemot det OKEJ!?!?!


Kommentarer
Postat av: Joy

Oh, låter sjukt skojj! :) Du borde ha bandana rockabilly knut i håret :) och pleoplad.

2010-02-11 @ 13:21:34
Postat av: Svar

Hell to the yeah! Det är lite planen faktiskt!! :D

2010-02-11 @ 14:27:44
URL: http://winbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0