Myssöndag

Idag har det varit en lugn och skön söndag. Dagen började med en rejäl sovmorgon och sedan blev det fika hos Alexandra. Vi var ju tvugna att ha en rejäl hejdå-fika med Jin. Imorgon tar han sitt pick och pack och flyttar. :( Vi kommer alla sakna honom massor, massor!!

Jag menar, hur kan man inte sakna en sådan charmig dude som denna.? ^^

Jag och Alex drog sedan till mig och gjorde en göttig pastasallad som vi har knaprat på. Vi har även spelat kort till en förbannelse. Jag hävdar stenhårt att Alex måste ha fuskat. Jag vann bannemig inte en enda gång! Och ja, jag hatar att förlora! Stupid Alex!!!!!!!!!! :@

Nu ska vi bädda ner oss och se på någon bra film. Vi hade som plan att se Lejonkungen 3, jag har tjatat i en vecka om att jag har den. Idag kom vi fram till att det är den vi ska se, vi har peppat hela dagen. För ungefär 2 sekunder sedan så upptäckte Alex att det var visst Lejonkungen 2 jag hade. Ooouuupps. Aja, shit happen! ^_^
Godnatt allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0