Ich bin Bruno!

Igår hade vi jättetrevligt. Vi var ett gäng här som firade att Jin har fått jobb vilket är jättekul för honom. Mindre kul för oss att det betyder att han flyttar här ifrån. Men men, vi valde att fokusera festen på att fira. Det är det bästa :)
Efter lite spel, musik, vin och allt det där drog vi vidare till kauren. Jäklarns vad dött det var där! Vi insåg dock snabbt det var ju skitbra, då kunde vi önska hur mycket musik vi ville plus att vi hade dansgolvet helt för oss själva. Det gillar vi!! :)
Igår tänkte jag att jag skulle vara massa duktig och ta massa kort. Jag hann med att ta den bilden sen dog kameran, jag laddade den, men självklart glömde jag den hemma. Alltid samma visa. Men men, en bild är bättre än inget. En bild säger ju faktiskt mer än 1000 ord, så varsågoda för fasen!! :



Självklart var vi tvugna att pumpa denna:

Jag och Amanda höll på att dö av garv när vi såg denna slutscenen i Bruno. Så underbart rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0