Crazy i tell you!

Herregud vilken galen söndag jag och Alex har haft. Allt som har kunnat gå snett har gått snett. Mitt i alltihopa så slutade självklart bilen fungera, när vi behövde den som mest såklart. Men men, nu har jag iaf världens sötaste lilla Kiwi här och ska ha henne över natten. Ska bli massa mys, hon är ju det sötaste någonsin. Just nu är det BÅDE hon och jag som skriver. Det är inte alls jobbigt, jag lovar!! ;)

Ta inte illa upp nu Marcus, Alexandra eller Amanda, men det är rätt så charmigt att ha sleepover med en liten hårboll som gosar upp sig i håret hela tiden. Jag gillart!! :D Samtidigt som jag skrev detta inlägg lyckades hon toksomna i en konstig ställning i mitt knä. Det är kärlek det!! <3 Jag väntar bara på att hon ska kissa på mig, jag har hört att det är den bästa kärleksförklaringen som finns!! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0