Bildtjofräs

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder som jag har varit alldeles för lat för att lägga upp innan. Det är det bästa. Bättre sent än aldrig. :)

Någon sa ducka och vi duckade utav bara helvete!!


Från nollningen i somras.


Även denna är från nollningen. Vi tyckte vi har hysteriskt roliga när vi gjorde västar där det stod "ursäkta att vi störsex" istället för smoersex. Vi hade även megastora solglasögon och baskrar med massa paljetter på. Det var ytterst trevligt!


Så här snygg är jag när jag gör mig iordning! Det är helt otroligt vad hett det är!!


Manlig kärlek när den är som finast!! <3


På nyår hade vi mysig middag. Självklart var fina hattar obligatoriskt!!

Nu orkar jag bannemig inte mer. Men det blev några stycken iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0