Slutspurten!

Nu är det dags för slutspurten. Har bara 4 dagar kvar på jobbet, men vem räknar? Jag älskar verkligen mitt jobb, men nu är jag rätt trött på det. Samma pensionärer dag in, dag ut, samma tunga lyft som dödar ryggen. Ska bli underbart med en veckas semester snart, en veckas konstant festande på de nyas nollning. Kommer bli awesome!

Igår, innan jag somnade, hade jag äntligen tid till att läsa klart Mötley Crüe's självbiografi, the dirt. Den var riktigt, riktigt bra. Jag trodde den skulle vara sådär bra efter att ha läst Nikki Sixx bok, the heroin diaries, men the dirt var riktigt bra den också. Det var kul att få läsa lite om allas syn på storyn, inte bara Nikkis. Även om jag självklart, som alla andra, är galen i Nikki Sixx. Det är lustigt att ju svinigare man läser att han är desto hetare blir han. Inte mig emot. Jag gillart!! Läs böckerna säger jag bara. Man fastnar direkt!!









Kommentarer
Postat av: Victoria

Tänkte bara tipsa om http://click.double.net/?30570;10;8007;0;38570 :)

2010-08-17 @ 07:50:55
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0