Lol och fail

Fuuuu, vilken dag det har varit! Jag började ju dagen med att göra den där sluttentan, jag kände mig aspepp och tyckte att jag kunde allt. Tji fick jag! Jag hade självklart pluggat på helt fel saker! Jag tror inte det gick speciellt bra alls, jag försökte svara på så mycket jag kunde, men jag har ingen aning om det blev rätt eller inte. Det återstår väl att se. Det känns åt helvete iaf! Känner mig inte som en vinnare direkt. Men som ni ser så är jag ju faktiskt en riktig prinsessa iaf. ^^


Dagen vände dock och blev riktigt mysig. Det har ju varit så fint väder så jag och Amanda satte oss ute på kullen och spelade lite kort och bara hade det mysigt. Hur kan man inte ha det mysigt när det är fint väder på världens bästa (enda?) lol-kulle?

Den är ju så festlig! :)

Dagen fortsatte i ren mysanda. Jag, Alex, Amanda, Olle och Dima spelade lite "hej kneckt" och jag förlorade INTE! Kändes så jävla gött! ^_^ Vi fortsatte sedan med att titta på "hot chick" som för övrigt kan vara den roligaste filmen någonsin. Jag dör lite av garv varje gång!
Nu är det jag som ska sörja dagens fail med lite spel på facebook. Känns rätt gött faktiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0